Celou cestu do LA

a my jsme znovu! To pro nás byl opravdu šílený měsíc, pokud jde o cestování – ne že si stěžujeme.

Ale s naší velmi nedávnou cestou do Jižní Afriky jen těsně u konce a nyní se naše letadlo do LA právě chystá na palubu, do konce měsíce budeme mít 13 letů. Naštěstí pro některé!

Tato cesta do států byla na kartách po věky, takže jsme nadšení, že se tam konečně vrátíme. Naším plánem je vidět LA, navštívit Kansas City MO, znovu prozkoumat Chicago a poté skončit s okouzlujícím kouskem chladu v San Diegu.

Ale nejprve nahoru, to bláznivé město Mavericks a filmových hvězd. LA tady přijdeme!

Když se připravujeme na rozloučení s Sydney, z našich pohodlných sedadel v Novém Zélandu Service Lounge obdivujeme naše palubní průkazy. Ze všech našich letů dosud tento měsíc je to ten, který je nejpamátnější.

Zkoušíme novou třídu služeb United Airlines Polaris!

To je pravda, jednou se otočíme doleva, když nastoupíme a zamíříme až na přední stranu. Řádek 1, zlato!

Nejenže se chystáme potěšit za 11 hodin nového nabídky programu Polaris Comfort United Comfort United, ale jsme také na jedné z nových letadel Dreamliner. Je plný skvělých funkcí, jako jsou žaluzie oken.

Možná si všimnete, že žádné nejsou.

Je to proto, že je můžete tlumit elektronicky. Když stisknete tlačítko, protéká přes ně elektrický proud a postupně ztočí sklenici. skvělý.

Přivítáme naše sedadla s masivními brýlemi šampaňského a hromadou věcí, abychom nás při letu potěšili.

Přikrývka, paměťová pěnová bederní polštář, krásná přikrývka od Saks 5. Avenue a úžasně měkký polštář pro nás, abychom spali, když je čas na postel. Jo, a ano, tato sedadla se sklopí až do postelí. Perfektní!

Je neuvěřitelné, kolik je tu lodí. A je tu téměř dost úložného prostoru, že nemusíme používat koše. Takto se chcete obrátit na LA. Můj bože!

Abychom se věci pohybovali, podáváme lehké jídlo – nejtěžší součástí tohoto procesu je výběr z nabídky.

Je to opravdu neuvěřitelné rozdíl mezi potravinami pro ekonomickou třídu a věcmi, které vám dávají v Polaris Business. To vlastně chutná dobře!

Jo, a ano, prosím, po jídle budu mít malý sýr. Děkuji!

Přijíždíme do LA a cítíme se svěží, než jsme kdy přišli tak daleko. Je to, jako bychom byli ve vzduchu jen pár hodin.

Nechci tuto cestu pryč, ale opravdu se těším na náš domácí let za pár týdnů!

LA – jako normální – je stejně teplé, sofistikované a tak zvláštní jako vždy. Vždy existuje ten pocit, že se tu něco neočekávaného stane. Nikdy nevíte, co uvidíte kolem dalšího rohu.

Vydáváme se do našeho hotelu. Zůstáváme ve standardu v západním Hollywoodu. Je to velmi skvělý hotel, který má pocit jednoho z levných hotelů, ve kterých jsme zůstali, když jsme si prohlédli Palm Springs-směs super-cool interiérů a motelů 50. let.

Je to také trochu party. Nemusíte se zkoumat až do poledne, ale můžete se přihlásit pouze po 16:00.

Náš let přistál v 6 hodin ráno.

Vypadá to, že máme čas zabít.

Naštěstí náš Uber motorista zde byl velmi nápomocný v tom, že znal některá skvělá místa, která zasáhla v sousedství, takže naše tašky necháme v hotelu a vypínáme se, abychom hledali zábavu.

Zábava, v tomto případě ve tvaru hotdogu!

Pink’s Hotdogs je tu už roky. Ve skutečnosti 79 let. To, co začalo jako skromný majitel kočárku hotdogu Paul Pink, tlačil kolem, aby odvrátil hlad v depresi, se proměnilo v obchod, který zde vidíte.

Nejoblíbenější pro své chilidogy má Pink’s kult v LA. Ve skutečnosti celebrity pocházejí z odběru a celku, aby vytvořily své vlastní bláznivé verze původního Dawga pana Pink. Obvykle je tu masivní fronta, ale máme štěstí.

Máme také štěstí, že najdeme „faceout“! S tímhle je to docela potěšeno.

Po procházce téměř každé ulici v západním Hollywoodu (nyní jsme až asi 22 000 kroků) a blaženost třídy služeb, která se opotřebovala, se vydáme zpět do hotelu, abychom zjistili, zda můžeme dosáhnout včasného odbavení.

Ani náhodou.

Takže je tu jen jedna věc: zpět k bazénu a praskněte pivo.

Slunce se opravdu začíná zahřívat věci u bazénu, takže odejdeme dovnitř do chladiče (a velmi cool) salonku. Standard je opravdu okouzlující hotel … Jen si přeji, aby se domácnost mohla trochu spěchat.

Stále kontrolujeme s recepcí, která se zdá být jen záleží, ale v našem pokoji nemáme štěstí.

Nakonec, s pomocí našeho velmi velkého barmana, se dostaneme do našeho pokoje a luxusu sprchy ideální před úderem 16:00. stejně jako recepce. Kreativní recepce.

Po trochu odpočinku, tolik potřebné sprše a změně oblečení jsme zpět na formu a lovíme naši večeři. Chodíme po západu slunce na El Compadre, absolutní zinger mexické restaurace.

Nebyli jsme si jisti, jestli to bylo zpočátku otevřené a chystali jsme se odejít, ale mysleli jsme si, že nejprve vyzkoušíme dveře. Díky bohu, kterou jsme udělali!

Kopneme zpět do CouplE planoucích margaritů a některých z nejlepších žetonů a salsy, které jsme měli.

Koupili jsme dva z našich oblíbených, které vycházejí ještě lépe, než jsme očekávali. Koupím Ropa Vieja – druh taženého vepřového jídla – a Christina dostane Carne Con Chilli.

Vyhrála toto kolo, musím říct. Toto jídlo je vynikající. Spíše než chilli con carne-na klasické minové jídlo, na které jsme všichni zvyklí-Carne Con Chilli je kousky pomalu vařeného hovězího masa v lahodné chilli omáčce. Mňam!

El Compadre má tak neuvěřitelnou atmosféru a kachlová střecha, která zakrývá stánky na této straně restaurace, způsobuje, že se stolování téměř pociťovalo.

Nevím, kdy se toto místo začalo, ale je jasné, že je tu chvíli. Všechny stánky a nábytek byly postaveny a čalouněné na míru a způsob, jakým je zdoben, vás dělá jistotou, že tato restaurace přežila věky.

Je to také zaneprázdněné. V úterý večer!

Třičlenná kapela Mariachi pobaví dav pití v baru a jejich liltingové písně se unášejí také do jídelny.

Jejich myšlenka na vaší cestě ven je těžké si nechat ujít. Je to velké, ale stále přetékající. Jak to musí být.

Dnes ráno jsme přišli na hezké městské předměstí vesnice Larchmont na trochu rozmazlování. Po všech chůzích, které jsme udělali včera, by to nemohlo přijít v lepším čase!

Larchmont Sanctuary Day Spa jsou diskrétně vracející se od silnice a od okamžiku, kdy chodíte, se cítíte uvolněně.

Poté, co jsme se změnili na nejměkčí šaty, Christina a já jsme se znovu objevili v salonku s jeho otevřeným ohněm, pohodlnými židlemi a lednicími a nápojovým stolem.

Jsme tu pro léčbu párů s názvem Rekindle Romance, která slibuje, že nás dostane ideální zpět na trať.

Začínáme luxusní koupelí v neuvěřitelné gigantické gigantické měděné vaně lázní. Je tu dost místa pro nás oba (Christina slíbila, že po fotografii přejde!) A trysky uklidňují naše cestovní svaly a klouby.

Brzy – stejně jako poslední několik bublin zmizí – je čas na další část naší léčby.

V této místnosti, zejména pro masáž párů, nás naši terapeuti Lisa a Violetta rozmazali nejprve s mimořádným cukrem a bylinkovým pleťovým leskem, který omlazuje a osvěžuje naši pokožku, dokud není měkčí, než tomu bylo v době.

Další je 60minutová masáž aromaterapie s plným tělem, která nás opěraje a zbavuje naše těla, dokud nebudeme naprosto uvolněni. To je nádherné.

Náš čas v LA byl až příliš krátký, ale i na této rychlé cestě jsme našli čas, abychom se dostali do našeho duchovního domova! Opravdu nemůžete přijít do Kalifornie a nemáte in-n-out.

Náš milovaný trik: Kupte si dvojnásobný styl zvířat-a pak si také koupit hranolky ve stylu zvířat!

Přišli jsme k In-N-Out od LAX, protože je to také jedno z nejlepších míst ve městě, kde se letadla přicházejí na přistání. Podívejte se, jak blízko je tenhle!

Jak letadla létají nízko, vydáváme se zpět do našeho hotelu v přípravě na další nohu naší cesty.

Do Kansas City, Missouri – a všechny grilování, které na nás může hodit město fontán!