Curries, městské útěky a korejské BBQ

tento týden byly do značné míry naší myšlenkou ideálního týdne. Spousta jídla, cestování, dohánění kamarádů a pobytu, které se musíte podívat.

Dokonce se mi podařilo stisknout kari (měl jsem toužit po indickém jídle, protože jsme se vrátili z Velké Británie) v nové místní restauraci.

Víš co myslím? Zaškrtnute všechny políčka!

Doufáme, že se potěšíte v tomto týdenním vydání.

Na zdraví – Jim & Christina xx

Avokádo na toastu musí být úžasné dary jednoho života. Byl jsem vychován a avokádo – docela neobvyklé pro anglické dítě v 80. letech. Moje máma mě dělala avo sendviče a já jsem je miloval. Ale moji kamarádi by se vyděsili, když viděli mé zelené sarnies.

Avokádo se ve Velké Británii stále nezdá být tak populární, ale tady v Austrálii je to mnohem větší část kultury. mi vyhovuje!

Možná si všimnete, že jsem přeplňoval svůj avo toast. Minulý týden jsem vyrobil pár Macadamia Dukkah pro pečené jehněčí. Trochu posypeme těchto věcí a stisknutí citronu mi vylepšilo ráno asi tisíckrát!

Recept Dukkha je tady na webu a je to překvapivě snadné. Dukkah trvá věky v lednici v lednici v lednici a je ideální pro posypání na cokoli od avokáda nebo pošírovaných vajec po pečení masa nebo grilování.

Dnes večer jsme šli na večeři. Byl jsem po indickém jídle věky as naším preferovaným kari v Balmainu, který zavřel dveře po 38 letech obchodování (muži odešli do důchodu), jsme se rozhodli vyzkoušet další místní kari kloub.

Indická restaurace Manjitů byla také v Balmainu velmi dlouhou dobu, ale z jakéhokoli důvodu jsme tu nikdy předtím nebyli.

Kebaby Bharrah – francouzské jehněčí kotlety marinované a pečené v Tandoor – jsou chutné. Musím také milovat tu mísu, že?

Síť vyjde a Christina a já v podstatě naplníme náš stůl jídlem! Koupili jsme také Baigan Bhartha – lilek kari, který byl také v Tandoor, aby mu dal kouřovou chuť. Když se týká stolu, číšník zvedne velký skleněný zvonek Cloche, aby odhalil kouřový oblak, který potravu napadl.

Miluji trochu divadla se svou večeří!

Jídlo tady v Manjit’s je na místě. Je těžké najít dobrou indickou restauraci (podle anglických standardů) v Austrálii, ale tato jistě zasáhne značku.

Hovězí maso Vinha d´Alhos (Vindaloo) je vynikající a není tak horké, že je nepoživatelné, což je to, co v Anglii získáte pořád. Manjit’s Onion Bhaji, rýže a chleby jsou také chutné, ale je to Christina Christina Gosht-Saagwala-kouřová kari vyrobená z čištěného špenátu a koření-to nás opravdu ohromilo.

Je to spokojeno, že moje touha choulí – prozatím stejně!

Dnes večer jsme ve městě na pobytu, na kterém se nemůžeme dočkat, až vám řekneme mnohem víc-proto si prohlédněte tento prostor pro naši úplnou recenzi a to, co si myslíme, že je naše nejlepší video dosud.

Zůstáváme v penzionu Little Albion v Surry Hills – našem starém dupu. Tento butikový hotel je krásně zdobený a má pohodlnou, ale elegantní vibraci dvacátých a sedmdesátých let.

Diskrétně zastrčený po jedné z malých uliček předměstí, The Little Albion Guest House se cítíte velmi jako jeden z místních obyvatel.

Úroveň detailů v tomto hotelu je neuvěřitelná. Tam, kde mohli právě použít obecný levný koberec nebo moderní balustrádu, si návrháři vybrali estetiku, která jde o styl hotelu mnohem lépe. Je to velmi prospěšné.

Toto schodiště s jeho celovečerním svítidlem opravdu ukazuje, na co se tento hotel zaměřuje ve svém pocitu a smyslu pro humor.

Náš pokoj – jeden z klasických pokojů – je dost velký na to, aby byl velmi pohodlný s podstatnou postelí a vynikající toaletou (s touto místností je také koupel). Obrovská televize, která závody ze zdi vám dávají vědět, že jste stále v 21. století. Jinak – s designem a pocitem hotelu jste mohli cestovat zpět v čase.

Surry Hills má mnohem více restaurací, barů, kaváren a hostů než kdekoli jinde ve městě. Ale je pro mě prakticky nemožné být sem a nechodit do mého preferovaného místního – Royal Albert Hotel.

Tato hospoda má na kohoutku neuvěřitelně dobré pivo. A hamburgery, které zde dělají, mě nutí plakat, že už nežiji tak blízko.

Chítil jsem však po Royale se sýrem – jejich premiérovým hamburgerem. Ale protože naše poslední odhlášení přidaly sýr a slaninu Albert, což je nějak zlepšení … i když bych neměl být tak překvapen. Chci říct, přidáte slaninu k něčemu, že?

Mým preferovaným návrhem pro tyto hamburgery je však požádat o „jít pikantní“. Používají lahodnou chilli omáčku z knedlícího baru, která vás opravdu posílá do jiné dimenze hamburgeru!

Dnes jsme se vydali na výlet do země, abychom se podívali na ohromující ústup vyvinuté, aby se resetoval zen a vyčistil hlavu. Billabong Retreat ve městě Maraylya asi hodinu severozápadně od Sydney na úpatí modrých hor.

Se zaměřením na meditaci, pohodu, všímavost a pokrůEntment, to je někde, kde jsme mohli vidět, jak si velmi užíváme. Kabiny na okraji Billabongu jsou soukromé a útulné s ohromujícími vanami na balkonech.

Mezi léčbami a třídami jsem se zde snadno viděl odvíjet, psal a užíval si také trochu digitálního ústupu.

Toto magické prostředí je opravdu vyrobeno pro lidi, kteří se chtějí z toho všeho dostat; Strávit nějaký čas s tím, který milují – nebo možná jen nějaký čas se sebou.

Můžete cítit mír, který zde projevuje Billabong Retreat, a je to přesvědčivé – prakticky návykové.

Zde si můžete zarezervovat svůj pobyt v Billabong Retreat – cokoli od 1 noci do 7 v řadě ubytování od kolejních místností po soukromé luxusní kabiny, na které máme naše srdce. Ceny zahrnují jídlo, pití, jóga a meditační třídy a program ústupu.

Zpátky ve městě máme vzácný dohánění s naším krásným zástavním právem-majitelem a géniem za důvěrou čelo na česti.

Vždy je úžasné vidět zástavní právo – a to nejen proto, že je tak pozitivní a zajímavá osoba, se kterou se může setkat. Vybírá také nejlepší místa na oběd.

Dnes jsme se usadili na korejský gril v O Bal Tan a Myung Jang těsně mimo Pitt Street. Byl to věk, protože jsem se zastrčil do „Gogi-Gui“-tato forma korejského grilu. A miluji všechna malá příloha, která s tím přicházejí – nazývané „Banchan“ v korejštině.

Zatímco Christina a Lien mluví o obočí, soustředím se na tento lahodný oběd. Je to jediná část korejského grilu, která se mi nelíbí: skutečnost, že si musím pamatovat, že se jedná o sdílený zážitek z jídla a že pokud to všechno budu, nebude pro všechny ostatní!

Šli jsme na hovězí kombo (BC3), což je spousta jídla pro nás všechny – dokonce i pro mě. Korejský gril je náročné jídlo pro nezasvěcené, ale stojí za to se naučit, jak navigovat v této kuchyni. Naším nejlepším vedením je přijít o Bal Tan v týdnu brzy (před 12:00) a přátelský čekárna bude mít mnohem více času na pomoc.

Doufáme, že jste potěšili aktualizaci tohoto týdne. Určitě máme.

Pokud máte nějaké návrhy na úžasná korejská grilovací místa (nebo vaše preferovaná jídla), vaše preferovaná hospoda Surry Hills nebo nejlepší ústup, jaký jste kdy byli, dejte nám prosím vědět v komentářích. Vždy milujeme vaše myšlenky.