Odletět do Byron Bay

minulý týden pro nás nebyl zdaleka obyčejný. A jaký způsob, jak oslavit také konec července! Druhá polovinu minulého týdne jsme strávili zkoumáním toho nejlepšího, co nabízí Byron Bay. Ještě pár kilometrů jižně od hranice Queenslandu je tato perla pobřeží Nového Jižního Walesu po celá léta oblíbeným druhem cestovatele.

Od Aussies měnících stromy, proplacených důchodců a nadšenců jógy hledajícího ústupy až po křupavé hippies, všechny druhy místních a samozřejmě putujících batůžkářů (takto jsem poprvé našel Byron) bohatství a hloubku lidí, které zde obvykle najdete je neuvěřitelné.

Díky širokému spektru lidí zde v této krásné malé přímořské oblasti je v oblasti Cape Byron téměř každá činnost, ubytování a zájem. A tady je úryvek toho, co jsme udělali.

Vítejte v naší nejnovější části edice IG!

Létací podmínky nemohly být lepší, když odcházíme z Sydney. Je to jasné, jasné a naše letová cesta nás zavede přímo přes město. Navíc je to teď trochu krvavé chladno, takže jsme nadšeni, že jsme v Byron Bay trochu teplejší. Je to jen hodina a půl letu Norther, ale rozdíl bude hluboký. Nebo tak doufáme!

Přímo z letadla jsme mezi scénou s jídlem! Náš oběd v Roadhouse Cafe and Bar těsně před Byron vypadá velmi vstřícný. Je to všechno tak svěží a chutné – rybí tacos jsou zde velmi populární a nyní víme proč. Není to první datové materiály, ale zábava je v setí!

Zelení jsou tak svěží a svěží a růžičkové klíčky přicházejí s uzenou hock slaninou a čerstvým parmazánem. Vynikající!

Na příštích pár nocí budeme zde položit hlavu – no, ne přesně tady; Toto je bazén. Je připojen k denním lázně v Gaia Retreat v krásném vnitrozemí s výhledem na nejvyšší body v Austrálii na pevnině.

Gaia je opravdu jedinečné místo. Cítíte se uvolněně a více Zen, jakmile projdete dveřmi. Tyto lázně a bazén jen přispívají k tomuto pocitu. Myslím, že tady odjedeme s nejnižší úrovní stresu!

Náš hotel může být velmi uvolněný, ale to, co dnes děláme, není! Je to však stále velmi zen: do zálivu se natáhneme, abychom hledali velryby keporkaků! V současné době jsou na své roční migraci na východním pobřeží Austrálie. Je to největší migrace na světě, takže jsme si docela jistí, že některé uvidíme.

Existují také delfíni a želvy zelené a loggerhead všude. Plus žraloci … ale nezaměřujeme se na ně!

Tato prohlídka je s Go Sea Kayak a je to nejlepší zážitek z kajaku, který jsme měli. Všichni průvodci jsou opravdu přátelští a skutečně investovali do zachování povahy oblasti a kajaky jsou ve skvělém stavu. Navíc průvodci pro vás fotografují, zatímco jste venku na vodě a nahrát je na jejich stránku na Facebooku. Můžete vidět, stahovat a uložit jakoukoli z fotografií zdarma, což je podle mě vynikající služba. Velcí fanoušci těchto kluků.

Mimochodem, tato fotografie je připisována na mořskou kajaku.

Zpátky v Gaii slunce zapadá přímo přes hory a do vnitrozemí Cape Byron. Je to tak krásné místo v den, ale večer je ještě více knockout!

Gaia Retreat je na nějaké vážné výměře, což znamená, že po celé nemovitosti jsou takovéto letní komory a rozhledny. Paní Romance a já prostě nemůžeme někam uvěřit, že toto klidné existuje – a tak blízko Sydney.

Náš pokoj v Gaii je … no, je to úžasné. Tato koupelna však do značné míry velikosti naše kopy. Opulentní, ale sofistikovaná, krásně navržená a vytvořená, prostorná a – především – vyrobená pro relaxaci a shovívavost.

Dnes večer jedeme v jedné z nejvíce podhodnocených restaurací, jaké jsme kdy byli. Toto je restaurace Harvest v roztomilém městě Newrybar. Nabídka je tak jednoduše uvedena, ale jídlo, které vychází, je inteligentně vařené, vyvážené a nádherně pokovované. Šli jsme s degustací s odpovídajícími víny – a myslím, že jsme si vybrali velmi dobře.

Později se s vámi podělíme o sklizeň, ale jen proto, aby vám dali trochu představu o tom, co tady dělají, nejen vaří svrchovaně dobré jídlo a mají mistrovské, elegantní a přátelské služby, také provozují vaření (a Pití) třídy, mít pekárnu a také zde spustit kavárnu. Je to úžasné. Jsem ohromen. To je úžas!

Přesunuli jsme se! Nějak jsme opustili Gaii a zamířili do zbrusu nového letoviska prvků Byron Bay těsně před samotným Byron Bay Town. Připadá mi to, že jste mnohem dále od civilizace, než jste tady. Toto je pláž, kterou resort sedí hned za – ve skutečnosti stále stojíme v resortu pro tento západ slunce!

Jaké krásné místo a pokoje jsou také vynikající. Všechny pokoje jsou zde oddělené vily, které jsou poseté přes obrovskou nemovitost, kde také sídlí pár jezer, obrovský trávník, plážový klub, nejkrásnější bazén a hlavní budova (která je také domovem restaurace a kavárny). Zde je také více než 2 km pěších tratí, mokřadů a deštných pralesů pro prozkoumání hostů.

Plážový klub u Elements of Byron je jednoduchý, ale velmi efektivní. Je to také bezpečné – takže jediní lidé, kteří mají přístup k této oblasti, jsou buď zaměstnanci nebo mají klíčovou kartu pro hosta. Je to jako soukromá plážová párty! Navíc výhledy od Loungers jsou docela dobré – to je mys se slavným majákem Byron Bay v pozadí.

Opravdu jsem nevěděl, co od farmy Byron Bay očekávat – jen pár minut mimo město. Tato nemovitost byla vyčleněna pro bydlení statky až před několika lety. Pak to bylo koupeno a proměněno v jeden z nejvýznamnějších nápadů, o kterých jsme kdy slyšeli.

Zde zvyšují dobytek – jak vidíte – prasata a kuřata, navíc pěstují hostitele a hostitele ovoce, zeleniny, bylin a koření. Většinu z toho pak používají v kuchyních kaváren a restaurací, které zde mají.

Nikdy jsem neviděl taková šťastná zvířata. A Jonno, který vede řídící tým na farmě, nám říká, že většina, ne -li všichni lidé, kteří se se zvířaty zabývají zvířaty, si myslí, že uklidňuje zásoby. Jsou tak šťastní a bez stresu, který se ve skutečnosti chovají, jak by měli.

Sečteno a podtrženo, to znamená, že maso má neuvěřitelně vysokou kvalitu, ale také to znamená, že se jedná o zdravý způsob, jak vychovávat zvířata a pěstovat plodiny, a je to nejpůsobivější příklad zachování, který najdete na farmě pravděpodobně v celku svět.

Kuřata mají pětinásobek prostoru povoleného podle průmyslových standardů. Prasata mají 7krát větší prostor. Je to naprosto úžasné.

Zůstali jsme na farmě na oběd, což je úžasné, protože zde mají restauraci tři modré kachny-známá restaurace v Bronte v Sydney. Jídlo je naprosto ohromující – částečně díky dovednosti kuchařů, ale také díky vynikající produkci z farmy – a nápojů … no, to je jeden!

Paní Romance nařídila Aperol Myrtle Spritz, který používá Lemon Myrtle z farmy. Je to krásné ztvárnění jednoho z našich nejoblíbenějších koktejlů!

Jaký způsob, jak dokončit cestu! Máme zážitek ze východu slunce v nejvýznamnějším australském bodě Austrálie. Místní společnost Wild Goat Events, která se teprve otevřela nedávno, provozuje tuto vynikající příležitost nazývané toasty na slunci každý den – za předpokladu, že neprší kočky, psy ani žádnou rozmanitost domestikovaných domácích mazlíčků.

Sledujete, jak se slunce zvedá z povrchu Tichého oceánu, aby bylo jedním z prvních na světě, který svědčí o východu slunce. Je to tak zvláštní. A tentokrát v roce uvidíte, jak se kolem krmtků plavou také! Absolutně úžasné.

Divoké kozy to samozřejmě neorganizují; S tímto výhledem na maják však uspořádají vynikající soukromou snídani a ještě lepší výhled na záliv (také vás vyřeší kávou a parkováním).

Po všem, co jsme udělali tuto cestu, jsme věděli, že by to bylo něco docela zvláštního, aby bylo hlavním vrcholem. Dámy na divokých kozích událostech to přibily. Budeme si to pamatovat po zbytek našeho života!

Rekapitulace cestování tohoto týdne

Každý týden se vracíme v čase přes některé z našich oblíbených cestovních destinací pomocí nikdy předtím viděných fotografií našich cest. Zde jsme se ohlédli tento týden.

Severní italské pobřeží je velmi hezké – a bezpečné! Podívejte se, jak ostražitý tento plavčík vypadá! Pravděpodobně hledá pláž na krásném Castello di Miramare, ohromujícím bílém hradě na pobřeží Triestu. Pryč na jih – opačným směrem – je pobřeží Slovinska a krásné městečko Piran, které stojí za návštěvu, pokud jste v této oblasti.

Milujeme návštěvu Itálie a cestujeme tam tak často, jak jen můžeme. Zde je odkaz na naše archivy italských příspěvků plných cestovních tipů, recenzí a příběhů z Velkého boot poloostrova!

Malované dámy jsou jednou z nejvíce fotografovaných řady domů v San Fransiscu. Paní Romance byla velmi nadšená tím, že viděla tyto domy, které se objevují na show s názvem Full House. Nebyl jsem tak ohromen, protože show nikdy nedosáhla britských vysílacích pobřeží.

Přesto, velmi pěkný výhled, že?

Zde jsou některé z našich příspěvků o San Franciscu a o tom, co tam můžete dělat.

Sacre Coeur musí být jednou z nejkrásnějších budov v celé Paříži. A výhledy na město romantiky jsou neuvěřitelné. Milujeme návštěvu Paříže a pokaždé, když to uděláme, ujišťujeme se, že vstaneme z kopce, abychom viděli tento neuvěřitelný kostel.

Pokud chcete v tomto krásném městě vidět více našich cest a dobrodružství, podívejte se na naši sbírku Paříže!

Italské pláže jsou legrační stvoření. 99% z nich je v soukromém vlastnictví Resorts a jsou bezvadně staženi a regimentálně nařízeny. Chcete -li používat tyto pláže, musíte zaplatit podrážděné blok na sobě bumbag a mastný úsměv nebo zůstat v letovisku.

Připomíná nám, jaké máme štěstí v Austrálii, abychom měli všechny vynikající pláže, které děláme a že jsou všechny stále zdarma.

Poté, co jsem to řekl, je tu část, která si zde opravdu užívá vynikající linie slunečních postelí – esZvláště s úžasnou horskou krajinou pobřeží Cinque Terra v pozadí.

Když jste v San Franciscu – zejména poprvé, musíte jít a podívat se na rybářský přístaviště a Hyde Street Pier. Je to super turistické, ale spousta legrace.

Jsou to tyto malé obchody rozptýlené ulicemi Itálie, které dělají tuto zemi tak krásnou prozkoumat. No, to a jídlo. Ale jen se podívejte na toto místo. Je to rozkošné. A majitelé tohoto malého toskánského deli-je to v jednom z našich nejoblíbenějších měst s názvem San Gimignano-jsou Mauro a Marina. Spustili to věky a jsou stejně rozkošné.

Nemají web, mají dvě různé stránky na Facebooku – ani jedna z nich není aktuální – ale jsou uvedeny v místním webu města. Tak roztomilé.

Podívejte se na naše příběhy, kde najdete další tipy na Toskánsko.

A to je o tom. Doufáme, že se vám tento týden líbilo poněkud epické edice IG a cestovní rekapitulace. Pokud jste to neudělali, řekněte nám to. Milujeme tento druh zpětné vazby. Pokud ano, zanechte prosím svou plnou adresu domova – jen proto můžeme … Odpovědět! Pokud jste však měli skvělý týden nebo hrozný týden, podělte se o své zkušenosti v komentářích níže. Rádi bychom od vás slyšeli!

Obrázky pana a paní Romance přes Instagram: @Mrandmrsromance, @hairromance, @Christina.Butcher – Insta účet paní R a @angrybastard samozřejmě!